Shittlebus Valmonte - Reisverslag uit Valmontone, Italië van Kim Diemeer - WaarBenJij.nu Shittlebus Valmonte - Reisverslag uit Valmontone, Italië van Kim Diemeer - WaarBenJij.nu

Shittlebus Valmonte

Door: kim en jaeda

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Augustus 2016 | Italië, Valmontone

Vandaag dus naar rainbow magic land, maar wat zijn de tijden.van de shuttlebus nu? Onze receptie van t hotel ging erachter aan en blijkt dat we nog maar 10minuten hadden om m te halen. We hebben gerend, mensen geksst en gezwaaid naar de bus....maar nee hij was vol en we konden niet meer mee. Dan maar met de trein naar Valmonte. Ook n mooi ritje door de bergen en platteland en langs een heleboel aquaducten. Mooi mooi. Valmonte is de plaats van een grote outlet en rainbow magicland. Op t station staat opnieuw een shuttle maar deze keer gratisz en zonder problemen. Hij brengt ons naar rainbow magicland. Daar waar elfjes en andere wezens wonen. We zijn er rond 11 uur en we bezoeken diverse attracties o.a. Huntik, Winx experience( n soort droomvlucht) en een heleboel waterattracties. Op een gegeven moment zijn we echt helemaal doorweekt. Tijd om rond 18:30 terug te gaan naar t hotel. Morgen Florence en afscheid nemen van hotel Mariano.